097 472-04-26 (зараз тільки Viber)
Кошик
порожній
укр
Головна сторінкаСлужба підтримкиОплата та доставкаПитання та відгуки

Оплата та доставка

Після здійснення замовлення Ви можете оплатити його:
  • передоплатою на карту Приватбанку - часткової або повної. Реквізити платежу Ви отримаєте після замовлення;
  • післяплатою (з доплатою в поштовому відділенні транспортної компанії при отриманні);
На час військового стану післяоплата недоступна.

Особливості доставки:
  • Доставка товару можлива будь-транспортною компанією на Ваш вибір.
  • Ми повідомимо Вам номер декларації відразу ж після відправки замовлення.
  • Послуги доставки оплачуються при отриманні замовлення по тарифам транспортної компанії.
  • Перевіряйте товар при отриманні. Зверніть увагу, важливо переконатися не тільки в цілісності упаковки, але і в цілісності самого товару. Якщо ви виявите якийсь брак, поломку або дефект, зв'яжіться з нами.
Також врахуйте, що:
  • Реальні кольору товарів можуть відрізнятися від тих, які показує ваш монітор.
  • Всі важливі для вас характеристики обираних виробів краще уточнити наших менеджерів.
Доставка по Києву:
  • Доставка по Києву здійснюється транспортними компаніями;
  • При оформленні замовлення оберіть найближче до Вас відділення;
  • Вартість доставки - за тарифами транспортної компанії, залежить від обсягу і ваги товару.
Повернення покупцем товару і отримання 100% вартості можливий, якщо з моменту його отримання не минуло більше чотирнадцяти днів і з наступних причин:
  • різночитання технічної документації
  • помилка менеджера при підборі товару;
  • помилка працівників складу при формуванні Вашого замовлення;
  • брак виробника.
Вимоги до поверненню товару:
  • товар не повинен мати механічних дефектів, а також слідів установки і експлуатації;
  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
  • упаковка не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженої (розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням).
Повернення товару виповнюється за попереднім погодженням з менеджером, а після відправки, обов'язково повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта на який оформлявся повертається замовлення. Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які зміни призводять до втрати первісного товарного вигляду. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару і не оплачує витрати, пов'язані з транспортуванням та зберіганням товару, що повертається.
Згідно п. 1 ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів з моменту отримання, при дотриманні наступних вимог:
  • товар не був використаний;
  • збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, пломби, ярлики
Поверненню та обміну не підлягають товари належної якості, привезені під індивідуальне замовлення або підібрані самостійно. Також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені під замовлення за невірними технічними даними наданими Покупцем. Відмова постачальника за одним або кількома найменуваннями або кількості товару даного замовлення, не є підставою для відмови покупця від інших позицій замовлення. При поверненні товару належної якості, продавець залишає за собою право провести експертизу товару з метою визначення можливих фактів порушення його якісних, технічних та інших споживчих властивостей.

Нова пошта

За тарифами транспортної компанії

Способи оплати: Оплата картою, Накладеним платежем (з авансом)








Сайт

Головна сторінка
Служба підтримки
Оплата та доставка
Питання та відгуки
Знижки
Новинки

Графік роботи

Пн-пт   10:00 — 18:00
Сб вихідний
Вс вихідний

Контактна інформація

097 472-04-26 (зараз тільки Viber)

Способи оплати